dimarts, 3 de novembre del 2020

ONE DRIVE

Dins el portal office teniu un apartat que és el One Drive. 

El One drive és un "Núvol virtual" que ens permet guardar documents, imatges, enllaços, ... Per poder-hi accedir des de qualsevol dispositiu (ordinador, tablet, mòbil,...) utilitzant el nostre correu marista. 

A més a més, ens permet organitzar amb carpetes tots aquests documents i materials que ens interessa guardar. Per aquest motiu, la tasca d'avui és aprendre a crear una carpeta en el vostre one drive personal. Com ho podem fer? 

Obrir el correu marista.
Accedir al One drive (núvol). 

On us apareix mis archivos, hi trobareu tot el que vosaltres aneu guardant. És aquí on heu de crear la vostra carpeta. Per fer-ho heu de clicar el botó "Nuevo".   

Nuevo T Cargar v

Quan feu clic a Nuevo teniu diferents opcions, en aquest cas heu de seleccionar "Carpeta".  Heu de posar-li de nom Enxarxa't.  

Quan tingueu la carpeta creada, heu d'accedir dins d'ella i tornar a fer el mateix. (Nuevo) però en aquest cas crear un Documento de word. 

Amb el document obert, és necessari canviar-li el nom i posar Prova enxarxa't.
En aquest document heu d'escriure el que hem anat fent aquests dies enxarxa't i que us agradaria fer.